Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Wednesday, August 13, 2014

HANYA KALI INI

kali ini sungguh aku tidak mahu ada ruang selesa antara kita
kali ini sungguh aku berat untuk halalkan masa yang ada
tetapi berkali-kali aku katakan tidak mahu
setiap kali itulah kamu juga aku temu
sungguh .. aku benar benar maksudkan kataku !

dalam tidak, aku relakan juga
sekali lagi ... untuk kali ketiga
kita diam walau sebenarnya dekat
kita senyap walau sebenarnya berat
dan ada ketika
jika aku mula bercerita
kamu ketawa sahaja
dan ada ketika
jika aku bertanya
kamu balas panjang ela
adakah kamu sudah mula suka?
atau aku sahaja yang tidak selesa?

sudah aku katakan ..
kali ini aku tidak mahu ada kaitan
tetapi tengok lah kerana suratan
kita habiskan masa bersama
hinggakan ada satu masa
jari kita bersentuh
dan aku mula menjauh
aku tahu kamu bukan sengaja
dan aku tahu kamu pun terperanjat
kerana reaksi ku yang spontan..
dan semoga hanya kali ini saja
kita begini...

#sembangpanjanglebarantaraakudankamu#
#goodnite#sweetdream#12ogos2014#kk

No comments:

Post a Comment