Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Sunday, December 15, 2013

Doa untuknya

Tiba saatnya aku harus pergi dari hidup kamu
maka aku akan pergi membawa hati jauh beribu batu

Tiba masanya aku perlu menjauh dari melihat kamu
Maka aku akan melangkah tanpa menoleh kamu di situ

Tiba Masanya aku mesti melupakan kamu
Maka aku perlukan kekuatan utk memadamkan kenangan itu

Aku lihat kamu mampu berdiri tanpa aku di sisi
Aku lihat kamu sudah mampu tersenyum tanpa aku di hati
Aku lihat kamu bermadah cinta tanpa ada aku lagi

Mungkin kamu sudah temui pengganti
Mungkin kamu sudah penat menunggu aku lagi
Mungkin Aku sudah tiada dihatimu kini
Mungkin aku bukan yang kamu ingini

Untuk itu... sudah masanya aku terima suratan takdir
Untuk itu... tiba saatnya aku harus pergi
pergi dari menunggu sebuah harapan yang sudah pasti
pastinya bukan untuk aku lagi..
mungkin terlalu lama untuk kamu menanti
kerana kisah kita terlalu banyak duri
kalaulah kamu mampu bersabar dan bertahan
tentunya bukan ini yang harus kita lalui

Aku percaya indah cinta pada sakitnya penantian
Aku percaya manisnya rindu pada pahitnya perpisahan
dan aku percaya andai tiada jodoh dan suratan
aku perlu hentikan semua impian dan harapan ...

p/s : lihat gambarnya dengan .... :)

1 comment: