Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Saturday, July 19, 2014

Untuk awak yang pernah dekat ....

untuk awak yang dulu pernah dekat ....
saya pun bukan hebat
untuk merencanakan hubungan biar jadi lekat
tetapi semuanya macam tersekat
seperti kali ini ... saya tiada lagi kudrat
untuk bertahan dan teruskan tekad ...
akhirnya saya lepaskan awak pergi
dengan sepenuh hati ini
saya relakan perpisahan di hari ini ...
agar tiada lagi tanda tanya selepas ini...
dan saya mohon mengundurkan diri...
saya ada kekuatan diri ...
moga awak juga tabahkan hati ...
saya minta maaf ... mohon awak mengerti ...

saya buat keputusan bukan suka-suka
tetapi ini semua saya pinta dari Dia DI aTAS sana ...
Dia berikan saya jalan .. suluh cahaya
sebab itu sekelip mata saya boleh lupakan awak
saya redha dengan gerak hati dan jiwa
mungkin cerita kita hanya setakat ini...
saya tahu awak masih tidak mengerti
sebab itu ... awak celaru sejak akhir2 ini
tetapi saya pun sudah penat dengan semua ini
bukan saya menyalahkan takdir mahupun mereka di sekeliling
tetapi saya yakin ada hikmah di sebalik pertemuan ini...
untuk kita mengerti apa sebenarnya erti persahabatan ..
yang lebih indah ... tanpa berakhir dengan perkahwinan...

No comments:

Post a Comment