Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Thursday, July 3, 2014

Bawa Diri

Aku sebenarnya tidak suka begini
benci melayan perasaan ini
dulu pernah sekali
hati sakit kerana semua ini
dan kali ini
sekali lagi
aku jadi begini !!!

Tuhan, andai mampu aku minta
aku mahu dia jauh dariku
dan hatiku jangan ada rasa untuknya
sudah aku buang segala yang tak perlu
tapi kini seolah2 aku mula mcipta
ruang dan masa seperti dulu
salahkah aku? atau kamu??

kalau aku tahu sakitnya begini
tentu tidak aku bercakap dengan kamu
kalau aku tahu ngilunya luka ini
tentu tidak aku ikut rentak kamu

kini tengok lah... aku terperangkap lagi
mohon kamu cepat sedar
usah buat aku begini
biarkan aku sendiri
kalau boleh biar aku bawa diri !!

No comments:

Post a Comment