Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Saturday, December 24, 2011

when people ask 'bile nk kawen??'

aiyok tadi aku g visiting my sedara mara laa...
dah lame x menunjukkan muke yg x baper nk cun (comey ade)
kat dieorang. So bile dah lame x jumpe nie, byk bender laa nk share
tanye orang tu tanye orang niee...baru aku tahu yg
ader beberapa org anak spupu aku nie dah kawen...
waaa ANAK SEPUPU aku dah kawen?? amboiii
langkah bendoiiii nampak...aiyakkkk!!
so ader laa mulut2 nakal tu tanye
bile aku nk kawen....ayayoooo
soklan cepukcemas ats muke..
pe lagi aku tunjuk muke cute aku nie...
sengih2 tunjuk gigi (jdi model colgate jap)
dieorang pun cam pahm2 jew...dieorang ketawa jew laa
aiyooo nk wat camane sedara  yg sorang niee
bukan senang nk sangkut nga mane2 guyzzzz...
x per laa...pada mereka yg dah kawen tu..kawen laa
selamat berbhgiaa...yg nk kawen tu...kwen laa lek lok
hehehe aku kat sini doakan kebhagaiann korang..
p ingt bile aku kawen nanti, korang kene v adiah besoo2 tau..

P/S :
kawen nie bukan perkara main2...kawen nie biar sekali sokmo idup
kawen nie kalu betol cara nye leh sampai syurga
x kene cara pimpinannya, leh together jalan masuk neraka
jdi as a woman, kene bijak cari lelaki yg leh jdi pemimpin keluarga
bukan CEO syarikat tapi yg leh jdi imam solat jemaah keluarga 
bukan yg mulut manis tapi yg manis suaranya alunkan al quran
x kaya harta tapi jutawan budi pekerti...
supaye perkahwinan yg dibina alwayzz diberkati....

1 comment: