Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Saturday, December 3, 2011

TOLONGGG JANGAN MENYUSAHKAN!!!

aiyak hati ini sedang Grrrrr..geram giler kat sorang manusia 'dodol' - bukan nama sebenar ye
hidup si dodol nie dari dlu hingge laa sekarang x pernah2 abih nyusahkan orang...
tolong laa dodol ko tu dah besar panjang..beranak pinak dah punn...
pikir laa sket orang2 kat skeliling ko nie bukannye 24 jam utk ko nyusahkan...
ingtkan bile dah kawen ada anak berderet makin matang laa
happee?? Hampeh jew ko dodol...bertambah2 nyusahkan orang ada laa
x pernah ke terlintas di kepala hotak ko tu orang2 nie akan bertmbah benci kat ko
bukan ko laa tapi sikap ko tu yg x pernh pkir sal orang lain...
memang selfish laa...kalu jual ikan btol tu xper la jugek...buley aku beli ikan tu pas tu ngap
aku yang kecik ni pun leh pikir, susun idup aku nga teratur...tahu laa cara2 nk suh org sayang kite tu
p ko yang besar panjang dah tu cam sampah jew pkir ...
tuu laa org tua ko suh g sekolah, kooo lari ikut pagar belakang
sekarang nk idup pun x reti....kang ak ckp lebih kate doa buruk2 kat ko plak..
memang pedih jiwa raga guey....sowy laa memang call n mesej ko tu aku sengaje jew x reply...
drpd aku duk sakit ati dengan permintaan anak raja ko yang bukan2 tuu..baik aku dengar silentkan ajew
handset aku nie...puas hati..tenng idup....

P/s : hanya kat blog nie je laa kacang peace leh lepaskan geram kat di dodol ni...mitak maaf atas kekasaran bahasa ye... kacang peace nk g bertenang sketika nie..kepala dah rasa cam pening tahap gaban  gara2 si dodol hangit nie...

No comments:

Post a Comment