Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Tuesday, June 28, 2011

teruskan idup...

okey tajuk kat atas ialah Teruskan idup...agak2 korang ar, ak nk ckap sal ape?
teruskan idup even die dah kawen ?? teruskan idup even ko dah x der di sisi ??
hahahaa ape ke hey nye aku nk ckp camtuu..x machoo btol ar..
aku nk ckp TERUSKAN IDUP....even aku dah x der duet skunk nie
duet dalam purse ckup2 beli nasik lauk telur jew..pastu mnum air kossong..heik heik
mjur ar ade spupu aku sudi bebankan aku ngan saiment BI die...suh aku wat
n mesti ar ade upah beb...RM 100 tuu...x pasal dapat duet bannyak tu...
ape yg aku kene wat ialah karang report..huhuuu dah baper tahun ak tinggal BI
n bru skunk kene wat...x caye ar wess aku masih mantap lam BI...haha perasan gler..
then tdi duet upah tu dah abih daa..shopping n bayr brod band sume....huhu
tu je aah cter tuk tday...daaa

No comments:

Post a Comment