Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Sunday, June 5, 2011

Bukan untukku...

4 Jun 2011...
haisyh..x tahu nk mula camane ..p tarikh ni merupakan tarikh orang tu kawen..
susah nk story bab perasaan...nk kate sedey  x jugak...nk kate tumpang bahagiaa..
aisey men...4 tahun pendam perasaan n berangan2 ..konon nk idup bersama die..(hehe gatai btoi)
dari tgk die jauh2..inggelah dapat jdi kawan die...
camne leh jdi kawan die?? hehe cter die mula camniee
cari friendster die..add..(ader koment gak kat wall die p die wat dont know)
pastu ader senior nie tlong dapatkan email die,,pastu add ym die..
n it begins..the story between us..mule dgn teka teki..(konon nk jdi secret admire..haha)
last2 cube mesej die gune no curik kt papan knyataan..upe2nye salah org...no ak mesej bukan no die tapi no kawan die..(malu gler wess..mjur x sempat nk jiwang2..haha) then dapatkan no die dari kawan die nie..
kawan die spoting...bagi beb..then aku terus mse org tu...dapat responss...pas tu add Fb die..
die pun dah kenal...so no hal...jdi member ar kirenye...(senyum bangge)...
tup tap2.. ader kawan nie sudi jdi org tengah...cter ar kat die sal aku yang suke gler kat die..
die plak balas...suh ak wat isktikarah...aku wat...(jawapan ak dapat...jangan terburu2)
then aku pjuk ati ... kawan dlu...so member la kiteorg..
lame2 die nampak lain..
dong dong dong...dicepatkan ceritaa...tanpe ade unsur suspen...
aku dgr die merisik sorang senior nie...(baik punyaa) tdung labug, ttup aurat. lembut ajew
x mcm aku niesss...ganas ajew (p still ade taman tau)..nangis jugak 1 malam dapat tahu sal nie..
then, tau2 nk kawen dah..
episod derita bermulaa...sub3....
p sbb ader iman dalam dadaaa..aku x cari sapa dah nk kongsi sdey nie..
hanya DIA ajew yg Maha Mendengar dan Memahami..
aku luah mcam nk giler...(rase cam Allah ade dekat ajew nga aku)
n phon kkuatan..n ak tdo..
esok bangun pagi sambil snyum...
dalam ati bergemaa jiwa berteriak
"LAAA Tahzan duhai hati, die bukan utkku...mungin ader cerita lain pula utkku...yg lebih sesuai. forget him..
die bahagiaa (aku nampak perut die makin bucit...bahagiaa sgt tuu) aku pun harus bahagia jugak wesss..."
so gtulaa cter die..
today aku tgk gmbr kawen die kot Fb...makin tembam...haha (x ensem daa) hahaa....
semoga die berbahagiaaa....amin

No comments:

Post a Comment