Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Thursday, June 9, 2011

memilihkah aku??

hem aku nie susah btol nk berkenan kat mane2 lelaki..
memilihkah aku?? (x tahu nk kateee)
korang sila buat penilaian sdiri ek after bace ape yg aku tulis niee
aku suke berkawan !!! ngan pmpuan ak suke nga lelaki ak payah sket..
p aku akui laa kawan nga laki bezz sbb ape?? (bukan aku ni gatai yee)
sbb dieorang nie pyh nk terasa ati , gile2, spotting..hahaa x berkira mane pun..
TAPI....yang ak jdi FOBIA (bukan fobia cinta..hehe) sbb ade 1 kate2 nie
says " lelaki n pmpuan x leh kawan baikk, sbb bile dah kawan baik nie, salah seorang mesti tergelincir. ada halangan antara mereka iaitu CINTA" hahaa tu aku suke..tapi bile dah kene mata idung, mula ar aku gelabah.
pastu mula nk lari, sembunyi mukaa...hehe (kejam ke aku??)
sebenarnye ... aku pun x tahu ape kene nga ati aku nie..aku pun x tahu hati aku ni ade ke x sebenarnye?
susah nk jatuh ati... tmbh2 kalu org tu x ensem cam FAHRIN AHMAD...ngeeee x macho mcm SHAMSUL YUSOF....arggghhhh giler ar camniee...alamaknya x kawen ar kalu tunggu lelaki cam dieorang niee...WAWAWAWAAA....
ok secara seyes nyee...aku nak lelaki yg macho mcm SHAMSUL YUSOF tapi sebenarnye dia seorang yang alim mcm IMAM2 MUDA ..hehe ade kew? susah nk jumpe nie...
aku nak ilmu agama dia lebih dari aku..bukan ape senang aku nk tnye kalu aku musykil bab2 agama...x yah laa susah2 aku tanye ustaz LAIN...haha
aku nak dia mampu jadi IMAM ... terutama nye IMAM tuk solat kami nanti..
pandai ngaji al Quran...supaye die leyh sejukkan ati aku yang kdg2 panas x tentu pasal ni nga alunan suara yang merdu bace ayat2 ALLAh niee
satu lagi aku pantang lelaki yang MEROKOK (katakan x nak pade rokok!!!)
x berkopiah 24 jam pun x per...yg penting kt dalam tu...berkopiah...hehe
adakew camtu?? haha ade laah...my lelaki laa tu
rupa tu x der ar aku nak ensem cam BRAD pit pun...biase2 ckup ar..
kan ensem sgt berebut nga org lain plak....SEJUK MATA MEMANDANG dah ar..
kaya x kaya lain kira yg penting leh bagi aku makan minum pakai sume ar kan..
x mitak support 24 jam ckup ar sudi teman2 ak shopping...heheee
sbb aku pun ader duit gaji sdiri dah...
x nak yg romantis sgt... romantis sgt geli n rimas plak..
yg penting sweet2 sour okey ar tu..hahahaaa
halamakkk bile nk jumpe yg camnie ek??? ak pun x tahu laa
single hingge skunk adakah sbb aku TERLALU MEMILIH?????

No comments:

Post a Comment