Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Monday, June 16, 2014

Plezz Be a man .. a trueli matured man

panjang lebar aku terangkan... kenapa dan mengapa
berbuih2 bibir melontar... sebab dan alasan
aku sangka kamu faham apa aku kata
mati-mati aku ingat kamu terima kenyataan
dan ianya berlaku dalam satu malam

hari ini....saat ini...
kau datang berserabai
tagih itu ini... ungkit tidak sudah sudah
apakah aku sedang bermimpi ??
mati mati aku ingat semuanya kamu terima
rupanya engkau masih tidak mengerti !!

aku hanya mohon satu
di saat aku celaru
tolong jangan ganggu
sebab bila aku naik hantu
jangan harap kita mampu bersatu

so plezzz... plezz be a man... a trueli matured man. the end

No comments:

Post a Comment