Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Wednesday, June 26, 2013

Small letter for u

surat untuk awak : 
ini pertama kali dan mungkin terakhir kali 
kita habiskan masa bersama 
nanti saya nk terbang dah.. 
n thankss sebab sudi teman saya cari barang sume
tapi bukan hanya kite berdua 
adek saya ada..menambahkan ceria 
kita bertiga dan bukan berdua 
walaupun mereka cakap berdua lebih baik 

walau tak lama tapi ia bermakna 
walau x bergelak tawa 
cukuplah hanya berbicara 
dan saya tidak mengharap lebih
cukuplah setakat itu
saya sudah gembira 

nanti bila saya dah terbang ke sana 
awak jaga diri elok2..
sebab saya sendiri tak tahu 
nak bawa hubungan kita ni ke mana
sebab seorang dah ke sana
seorang masih di sini

saya takot bila duk jauh
sorang2 kat sana
hati ini tidak kuat untuk awak
jika ada yang sudi bersama saya di sana 
melindungi saya sebagai wanita 
saya rasa saya tiada kekuatan untuk menolak
tetapi itu hanya angan2 dan harapan 

semoga Allah tahu mana yang terbaik untuk kita 
saya tahu awak baik
awak layak dapat yang terbaik 

p/s : 26 jun _ first dating ke ni ek? 
and sory tolak perlawaan awak tuk makan bersama 
rasanya tak manis kot mcm tu 
and adek saya dah subahat nga awak
duit ni terlalu banyak untuk saya ..
segan kot~~~

No comments:

Post a Comment