Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Saturday, March 16, 2013

My Mr.Muscle ? ...

da Big Problem : 
sudah 3 hari mendownload adobe illustrator tapi x berjaya 
berulang alik ke Mc D semata2 nk guna wifi

His sms : 
saya dah beli kan cd untuk awak..
x yah la susah2 nk download 

Oh My God ..
kejutan apa lagi yang terpaksa aku hadapi 
okey.. calm daown.. tarik nafas... coolll... 

nanti saya datang...

well this is my first meet 

my sis said : 
dia lelaki baik.. tengok muka pun tahu
stok yang leh wat laki... 

my heart said : 
kenapa harus susah2 untuk aku.. 
and damn it!! 
hati ini tidak keruan... 
lagu cinta bergema~~~toink3x

nota.hati: 
lelaki itu jika diberikan masalah
dia pasti cuba menyelesaikan masalah 
walaupun kita tidak pernah pinta 
supaya dia berbuat demikian
dan ....adakah dia hero dalam situasi ini? 
jika sudah sayang..lautan api sanggup ku renangi... 
adakah ini yang sedang kami lalui?? 

nota.tangan.kaki: 
sedang mendownload adobe illustrator di sini.. 
tetibe teringat kat iklan mr.muscle tolong~~~~
he is my Mr Muscle??


No comments:

Post a Comment