Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Monday, January 23, 2012

cakap apa saje

sebenarnye malam nie, aku x der bender nk ckp pun
juz datang singgah ke blog sendiri sbb dah lame x lepak
hem...byk sgt bende nk kene aku pkirkan skunk...
sbb masa makin lama makin pantas
bile aku renung sorang2 diri...
aku dah tua upenye...
ari tu ase cam muda lagi, enjoy as a student kan...
kdg2 ngumpat lectrr yg banyak kerenah...wat saiment sume
huhu..skunk nie dah tahun last, pas nie praktikum dah mule
lam masa yg sama nk kne pkir sal kajian tindakan
yelah sape yg x nk cemerlang kan...
impian tu ade tapi tu laa kudrat x sebanyak mana
p aku tahu aku kene berusaha tuk jdi cemerlang
harapan mak ayah aku perlu utamakan
aku nak diorang bangga melahirkan dan mendidik aku..
aku nak dieorang bangga ada anak cam aku..
aku x nak dieorang menangis sbb perangai hudoh aku
tapi aku nak dieorang menangis sbb kejayaan aku...


p/s :
Ya ALLAH, panjangkanlah usia orang tuaku
agar mampu aku berbakti kepada mereka
dan kumohon sepanjang hayatku ini, biarlah
aku penuhi sisa hidupku membahagiakan mereka..amin















No comments:

Post a Comment