Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Friday, September 9, 2011

BERTUKAR!!!

Hak Hak..korang ingat Atromen..SuperMan...Power PuFF girls ...salermoon...jew yg leyh Bertukar????
wawaaaa Aku juga Buley MAaaaaa....korang Pun bolehhh....kite Boleh bertuuukar kalu kite Mahu dong!!! dingggg dOOOONgg...!!! cUme nyee nk btukar tuu tgk ar ke arah yang lebih baik ker kurang jahat kew...nk tukar jdi setan kew...Jin aprit kew...ngeeee!!!! haiiseyy men....tapi Kunk aku bukan nye nk ckp sal bertukar jdi orng baik tapi nk INFORM jew kat Korang..ak nak tukar name tuk Blog aku nie hah...weweeee...suspen x ?
jeng jeng...korang wat2 laa terkezut ek.....jom kite jalan2 ke sejarah lampau name blog aku..hehe
1. act like a woman think like a man
2. baju kurung merah jambu mencari baju melayu ijau serindit
3.cekgue gula guli...
4....emm sedang pkir ar nie..
korang nak tlong ak pikir op?? hishhh mesti x mo kan..x leh arap btol!!! bye2 jew ar

No comments:

Post a Comment