Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Saturday, November 12, 2011

Tsunami melandaaa!!!!

Klipp Kliipppp mata ini berkedippp...
tahan ngantukkk...tangan menutup mulutt
hem kalu x silap aku dah menguap 10 kali daah
air mataa nie dah menjilat pipi dah niee
bukan sedeyhh tapiii mengantuk tahap gabann daa
terharu wesss....ak manusiaa yang terpilih untuk lalui hari mencabar
aku tengok kawan aku ..tergolek cam dugong dah kat depan aku niee
sorang lagi tuuuu konon nk hafal bukuuu tapi dari tdi die duk tengok muka buku (FB)
kawan ak yg ujung tuu cam psikoo gilee mata x alih dari lap topp
p pelik jugak ader ke nota lam youtube ek???
ahaksss dan aku plopp??? hehe kononnyee nk berehat sat sbb tdi dah penat tgk notaa
main game jap...cadang nyee setengah jam jew tuk main game
p tiik tokkk...dah 11.30 malam dahh....
dikiraa ikut subjek matematik aku dah main game plusss tolak tambah
campur bahgii nga layari Fb....tuliss blog skunk nie
dah 1 jam aku buang massseee
astaghfirullah....ape nk jdi nieie kacang peace???
lusa nk exam dahhh (ari isnin)...
hahaaa sowy kacang peace sebenarnyaa dah bacae buku dahh
sume notaa dah berteraburannn kat atas meja niee
tapi tuuu laa tumpuan singkat jee...
heheheee
last..kacang peace nk tdooo dah niee...
esook kul 4 pagi, kacang peace nk bangunn
konon menelaah laa ekk
heheheee
biasa nyee kacang peace bangun 5.30 pagi
p esok special sket laaa...
budak bijakk kan?? hahhahhaa....
k ar kacang peace ngantok dahhh..salam permissiiii donggg

2 comments: