Manusia & Dunia


Terkadang Mereka Hanya Pandai Berkata
Walhal Mereka Tidak Pernah Memahami

Biarlah Langit jadi Saksi
bicara aku pada ILLAhi

Tuesday, May 10, 2011

TeORi yG muDah dAri PraktikAL

mybe aku menjadi Dr.Luv pada mereKa2...n menjadi kaunSelor kepada mereKa yang berTanya..
terLalu baNyak teori yang aku buat..n aku ikut...
dengan harapan supaye idup ak lebih tersusun (btol kew??)
namun teori2 yang ak buat tu akhirnya menjerat aku sendiri...
akhirnya aku tewas (yeke ? blom lagi kot...hehe)
ase nye teori yang aku pakai tu x der yg salah (egokah aku??)...
dan aku still percaya Allah melihat sesuatu yang tersembunyi..
dan aku harap teori2 tersebut adalah pembimbing kepada 'sesuatu yang masih tersembunyi'
even kadang2 aku tahu n sedar yang 'menafikan' itu amat menyeksakan jiwa...
n nk wat camane....idup perlu dikentalkan dengan semangat dan beberapa teori idup masing2...
huHUHUUHU...dah penat ckp pkare2 yg ntah ape2 ntah nie...hehe

No comments:

Post a Comment